Scroll Top

Kanal Etikoa

Kanal Etikoa

CLARET ASKARTZA IKASTETXEAK, bere antolaketa eta kudeaketa ereduan eta otsailaren 20ko 2/2023 Legearen arabera, arau-hausteei eta ustelkeriaren aurkako borrokari buruzko informazioa ematen duten pertsonen babesa arautzen duena, Kanal Etiko bat sortu du, ez bakarrik prebentzio eraginkorra izateko edota araudi orokorraren edo sektorialaren aurkako ekintzak edo portaerak detektatzeko, baizik eta lan-harremanetan fede ona sustatzeko konpromisoa agerian uzteko ere, bai langileekin, bai bezeroekin, hornitzaileekin baita beste agente batzuekin ere.
Helburu bakarra du: Etika edo Compliance Batzordeari jakinaraztea antzematen den edozein datu arau-hauste penala edo administratiboa, eta prozedurak edo antolamenduak izan dezakeen ahultasunen bat detektatzea. Etika edo Compliance Batzordea kide anitzeko bilgune independentea da, eta bere funtzio nagusia taldeko kanal etikoen bidez jasotako komunikazioei buruzko prozedurak jasotzea, kudeatzea eta koordinatzea da.

¿Nork erabil dezake salaketen kanala?

Hirugarren pertsona fisiko/juridiko guztiek (inbertitzaileek, aholkulariek, bezeroek, hornitzaileek, langileek, laguntzaileek, etab.).
Salaketen berri eman ahal izango zaio Batzordeari, CLARET ASKARTZAko web orrian espresuki aurkeztutako formularioaren bitartez: https://claretaskartza.eus/
Halaber, Kanal Etikoaren Protokoloa kontsulta dezakezu; han Kanalaren funtzionamenduari buruzko informazio gehiago aurkituko duzularik (Dokumentura sartzeko Esteka):

    CLARET AKARTZAko datuak babesteko politika irakurri eta onartzen dut.

    Oharra: izartxoa * duten eremu guztiak nahitaezkoak dira

    (*) Anonimoa ez izatekotan, zurekin harremanetan jarriko ginateke soilik, jakinarazitako gertakaria argitzeko informazio gehigarririk behar izatekotan.
    CLARET ASKARTZAk jakinarazten dizu erregistro-inprimaki honetan ematen dizkiguzun datu pertsonalak CLARET ASKARTZAk soilik tratatuko dituela, ASKARTZA IKASTETXEA tratamenduaren arduradun bakarra baita.
    Datu pertsonalak bildu eta tratatzearen helburua egindako salaketa bakarrik kudeatzea da.
    Legitimazioa: interesdunaren adostasuna.
    Gordetze epeak: gertakariaren arrazoia amaitzen denean, CLARET ASKARTZAk zure datu pertsonalak blokeatuta edukiko ditu legezko preskripzioko edo erreklamazioetako epeetan zehar. Legezko preskripzio-epeak igaro ondoren, zure datuak ezabatuko ditugu.
    Hartzaileak: Ez zaie daturik lagako hirugarrenei, legezko betebeharra izan ezik..
    Eskubideak: zure datu pertsonalen tratamendua sartzeko, zuzentzeko, tratamendua mugatzeko, kentzeko (“ahanzturarako eskubidea”), eramangarritasunerako, emandako baimenari uko egitea baita kontrol-agintaritzaren aurrean ere erreklamazio bat aurkezteko eskubide daukazu ondorengo posta elektronikora eskaera bat zuzenduz: [email protected].
    Informazio gehigarria: Datuen babesari buruzko informazio gehigarria eta zehatza kontsulta dezakezu, gure web orrialdean: https://claretaskartza.eus/eu/politica-privacidad/
    Kontrol-agintaritzara ere jo ahal izango zenuke, kasu honetan, Datuak Babesteko Espainiako Agentziara hain zuzen ere, egoki iritzitako erreklamazioa aurkeztu nahi izatekotan.
    Azkenik, salaketa jartzen duen pertsonak berariazko baimena ematen du arestian aipatutako datuak kudeatu ahal izateko